.::لحظه های کال::.

..:::قل اِنّما الغیبُ لِله،فانتظِروا اِنی معکم مِن المنتظِرین:::..

.::لحظه های کال::.

..:::قل اِنّما الغیبُ لِله،فانتظِروا اِنی معکم مِن المنتظِرین:::..

دل تنگی. گل محمدی . بندگی !!!

هو الانیس
1.
بعضی اتفاقا باعث میشه یه عده بی جنبه بودنشون رو به دیگران یاد آوری کنند .
به بهانه قضیه ورود خانم ها به ورزشگاه ها و موضع گیری های بعدی ،آقایانِ کاسه ی داغ تر از آش ،
با خبر و مقاله و یاد داشت و عکس و  حتا تیتر اول  ،
 با لحن شدیدا دلسوزانه !!!
و در راستای حمایت از حقوق از دست رفته زنان !!!

همه _دولت ، شخص رئیس جمهور ، مراجع ، اصولگراها، و هر کسی که بشه در این مورد بهش گیر داد_ رو

از انتقاد های غیر مغرضانه !!! بهره مند کردند .
.
گل محمدی خشک می کنم !
از اون دل خوشی های کوچیکه ، که بعضی وقتا خیلی لازمه ...
گل ها رو می ریزم روی یه ورق ، میذارم روی کتابخونه _بغل دستم_
بوی گل محمدی دلم رو یه جورایی به هم میریزه ...یه حس خوب و غریب !

2.
آرامش نداریم ...
سر در گم ایم ...
چون بندگی نمی کنیم ، خدایی می کنیم !
نمی شود هم خدایی کرد و هم بنده بود
وقتی به خدا ایراد می گیریم ...وقتی خسته می شویم ...
وقتی خدا را نمی توانیم در زندگی هایمان وارد کنیم ، به راه بندان رسیده ایم
بندگی کن، تا به راه بندان نرسی
پ.ن

دفترم را ورق می زدم ...این یادگاری های یکی دو سال پیش را یافتم ...بندگی کردن یادم رفته !

نظرات 11 + ارسال نظر
مهدی شنبه 9 اردیبهشت 1385 ساعت 07:40 ب.ظ http://mahdideh.persianblog.com

یکم سلام. دوم : هیچ نظری ندارم چون تو فظا نیستم. سوم: این هم یه حس خوب و غریبه که اصلا به من دخلی نداره چه برسه نظری هم بدم... چهارم: چقدر خوب میشد اگر گاهی خدا را حتی به اندازه بقال سر کوچه آدم حساب می کردیم (می کردم). پنجم: یا حق

نیما شنبه 9 اردیبهشت 1385 ساعت 07:42 ب.ظ http://cholokabab.persianblog.com

سلام... انشالله هیچ وقت دلخوشیت رو از دست ندی... همیشه محمدی باشی و شاد...

جواد شنبه 9 اردیبهشت 1385 ساعت 07:49 ب.ظ http://hezareh3.blogfa.com

سلام ... با شماره اول موافقم. خیلی ها بیخودی شلوغش کردن ... دل خوشی تون هم باید قشنگ باشه ... آخری هم که تکرار مکررات است ولی کو گوش شنوا ... ضمنا اینجا را به اشاره یک دوست مشترک پیدا کردم و خوشحالم که پشیمان نشدم. موفق باشی. یا علی

جواد شنبه 9 اردیبهشت 1385 ساعت 07:51 ب.ظ http://hezareh3.blogfa.com

راستی وبلاگتون رو ذخیره کردم که کامل بخونم. میشه متن کامل شعر خلیل عمرانی رو بگین که کجا میشه پیدا کرد؟ ممنون

ریحان ظهور شنبه 9 اردیبهشت 1385 ساعت 08:38 ب.ظ

چقدر خوب میشد اگر گاهی خدا را حتی به اندازه بقال سرکوچه آدم حساب میکردیم (می کردم) ؟؟؟؟ یا علی مولا -- برادر من سعی بفرمایید در ابتدا خدا را خدا بدانید و در اولین گام اگر میخواهید به گفته خودتان حداقل به اندازه بقال خدا را حساب کنید (احترام بگذارید ) همانطور که بقال سر کوچه تان را با لفظ آقا یا خانم صدا میزنید ، هر گاه از خدا هم صحبت میکنید با یک لفظ مشخصی صحبت کنید که احترام حضرت حق (اشاره به یا حق شما ) و شان و منزلت حضرت در نزد دیگری هم حفظ شود . یا مولا

مریم شنبه 9 اردیبهشت 1385 ساعت 11:41 ب.ظ

۱. سلام

۲. دلم گرفته از این روزها، دلم تنگ است ... میـان ما و رسیدن، هـزار فرسنگ است... مرا گشایش چنـدین دریچه کافــی نیست ... هـزار عرصه برای پریـــدنم تنگ است... اسیــر خاکـم و پرواز، سرنوشتــــم بود ... فـرو پریدن و در خاک بودنم ننگ است... چگونه سر کنـد اینـجا ترانه ی خود را ... دلی که با تپـش عشق او همـاهنگ است... هـزار چشـــمه ی فریاد در دلـم جوشید ... چگونه راه بجوید که رو به رو سنگ است... مـرا به زاویه ی بـاغ عشق مهمان کـن ... در این هزاره فقط عشق پاک و بی رنگ است...

علیرضا رضایی یکشنبه 10 اردیبهشت 1385 ساعت 12:14 ق.ظ http://alireza-rezaei.blogsky.com/

از اینکه به وبلاگ شما آمدم و مطالب رو دیدم خوشحام !
شما رو به لیست دوستان پیوند زدم .
باز به ما سری بزن . . .
یا علی

شهود یکشنبه 10 اردیبهشت 1385 ساعت 12:31 ق.ظ http://shohood.blogfa.com

به نام خدا
سلام علیکم
من نمیدانم ما برای چه از انتقاد بدمان می آید!؟
نقد بخش مهمی از پیشرفت است ...
نقد خصومت ورزی نیست٬ آرزوی بهتر شدن است٬ حتی اگر آنرا حقیقتا وارد ندانیم...
راستی...
هش دارید که٬
چشم سفید اینترنت٬ خیلی خطرناک است و مسخ میکند!
التماس دعا
یا محمد

مرکز فرهنگی شهید آوینی یکشنبه 10 اردیبهشت 1385 ساعت 09:44 ق.ظ http://www.avini222.persianblog.com

*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*
(¸.•´ (¸.•` *اللهم عجل لولیک الفرج¸.•*´¨) ¸.•*¨)
•¤**¤•.•¤**¤•.•¤**¤•.•¤**¤•. •¤**¤.•¤**¤•.•¤

با عرض سلام و ادب
زیبا نوشته اید ...... می دانید رمز موفقیّت بزرگان چه بوده است ؟
یکى از رمزهاى موفقیت بزرگان استفاده از تمام فرصتها بوده است.
از مرحوم آیة الله گلپایگانى نقل شده است که: دورانى که در مدرسه فیضیّه طلبه بودم، به شدت بیمار شدم؛ به گونه‏اى که نمى‏توانستم حرکت کنم. از رفقا درخواست کردم که مرا با بسترم به محل درس ببرند تا از درس استاد محروم نشوم.
مرحوم آیة الله بروجردى همیشه در حال مطالعه بود و حتى روزهاى تعطیل نیز از مطالعه غافل نبود.
منتظر حضور سبز شما هستیم .
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` *(¸.•´ (¸.•` *(¸.•´ (¸.•` *
شادی روح شهدای اسلام فاتحه مع الصلوات
کربلای جبهه ها یادش بخیر
دوکوهه السلام ای خانه عشق
سلام ما به تو می خانه عشق
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` *

رضا جعفری یکشنبه 10 اردیبهشت 1385 ساعت 01:07 ب.ظ http://savadeayene.blogfa.com

سلام. با عمده ی بخش اولش موافقم و با همه ی بخش دوم.ممنون که سرزدی. زیبایی و عمق از خودتونه.:) یاعلی

محمد دوشنبه 11 اردیبهشت 1385 ساعت 11:43 ب.ظ http://www.mechanical.mycloob.com

سلام
من با حظور خانم ها در استادیوم موافقم به شرطی که یکم جلوی اقیون با ادب را بگیرند تا ادبشون را هی بیرون نریزند
موفق باشی
راستی از جعفری چه خبر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد